Daredevil 1986…

13 02 2012

Tarda de diumenge de sofà i còmics. Avui he anat fins al bagul dels records i n’he tret aquest número #40 de Daredevil que Fórum va publicar l’any 1986. Es tracta d’un exemplar curiós ja que inclou dues històries d’aquelles conegudes com a What if (què hauria passat si…) Les històries tenen guió d’en Mike W. Barr i il·lustracions del grandíssim i admirat Frank Miller. La primera d’elles, ens planteja què hauria pogut passar si, després de l’accident que va patir i que el va dixar cec, en Matt Murdock s’hagués convertit en un agent de SHIELD en comptes de l’heroi emmascarat Daredevil. Veiem com és reclutat i com es posa a les ordres d’en Nick Furia per combatre el crim allà on sigui. La segona de les històries, ens ensenya què hagués pogut succeir si l’Elektra, La parella de l’amic Murdock que va triar en cantó obscur de la força, no hagués estat assassinada. Obviament, aquest relat té un caire més romàntic i menys d’acció que l’altre. En definitiva: una tarda entretinguda que m’ha permès recuperar històries que el pas dels anys m’havia fet gairebé oblidar.

Anuncis

Accions

Information

9 responses

13 02 2012
elcommutador

Això gairebé és arqueologia comiquera! En Mike W. barr! Renoi, fa temps que no llegeixo res seu.

13 02 2012
rustu

Si noi. M’ha agradat molt recuperar aquest còmic. Fèia temps que no el llegia…

14 02 2012
David de "Còmic-Ficció"

Ets extraterrestre rustu?
Això de tarda de diumenge de sofà i còmics no és de ser humà.

Jo quan vaig arribar al planeta Terra quan l’hi explicava que el meu plan de diumenge era per llegir còmics o per veure sèries com Star Trek, Babylon 5, Battlestar Galactica…em miraven com si estigués boig!!

Ara fora de conyes, es que m’ha fet gràcia…sembla que si no surts tots elsl caps de setmana ets un malalt… i deu meu llegint còmics!!…
doncs per mí és un plan collonut i a més a més amb còmics que expliquen històries fascinants com el que mostres d’exemple.

15 02 2012
elcommutador

Jo feia com en Rustu fins que van començar a aparéixer marrecs per casa… De fet, de tan en tant fins i tot anava al cinema amb la dona o veia sèries de TV…

Ara, iPadejo al tren 😉

Aprofiteu, colla de frikis!

15 02 2012
rustu

Així ho farem però això de ser l’heroi d’algú tampoc ha d’estar gens malament no?

16 02 2012
elcommutador

I si no tira, els subornaré amb xocolatines!

15 02 2012
rustu

Extraterrestre no ho sé però el cert és que no em puc resistir a una llar de foc encesa, un sofà, una birra i un munt de còmics…
Per cert, a mi tampoc m’entenen hehehe.

15 02 2012
elcommutador

Jo aspiro a que els meus fills m’entenguin i vinguin al costat fosc jejejeje

15 02 2012
rustu

Tranquil, el costat fosc de la força tiva molt…

Deixa un comentari

